Категория: Статьи » Автомобили
КамАЗ-65116 - тривісний великотоннажний тягач
Модернізований КамАЗ-65116 - це все той же тривісний великотоннажний тягач, але з поліпшеною технічною начинкою, а також з новою кабіною на чотирьохточкові пневмоподвеске, що відрізняється сучасним екстер'єром, доповненим новою системою бічних дзеркал і підніжками з протиковзким покриттям. Місткий салон кабіни цього тягача помітно виріс як в плані якості збірки, так і в плані ергономіки і комфорту. Як і раніше, він пропонує високий дах, але вже зі зручною стельової полицею, розділеної на три відсіки, а також одне спальне місце позаду крісел.
Колісна база оновленого тягача КамАЗ-65116 раніше представлена одним варіантом довжини, підросла до позначки 3 190 мм. Загальна довжина тягача при цьому виросла до 6 520 мм, відстань між осями заднього візка залишилося колишнім посилання - 1 320 мм, а передній звис збільшився до 1 260 мм. Висота сідла дорівнює 1330 мм. Загальна габаритна висота тягача не виходить за рамки 2850 мм, ширина - 2500 мм.
Тягач укомплектований литим сідельно-зчіпним пристроєм з двома ступенями свободи і шкворнем діаметром 50 мм.
Модернізований тягач здатний «тягти» за собою тепер трохи важчий напівпричіп - із загальною масою не більше 30 500 кг (+500 кг). Ну а повна маса автопоїзда при цьому не повинна бути вище 37 850 кг. Під кабіною сідельного тягача встановлений новий 6-циліндровий дизельний двигун Cummins 6 ISBe 300 з рядним розташуванням циліндрів, сукупний робочий об'єм яких дорівнює 6,7 літра. Мотор оснащується прямим впорскуванням Common Rail, а також системою турбонаддува з проміжним охолодженням наддувочного повітря. Максимальна корисна потужність двигуна становить 281 к.с. при 2300 об / хвилину. Силовий агрегат агрегує з 9-ступінчастою механічною коробкою передач ZF 9S1310 з дистанційним механічним керуванням і однодисковим діафрагмовим зчепленням з гідроприводом.
В ході поновлення КамАЗ-65116 отримав рамну платформу з посиленими лонжеронами і ресорною підвіскою спереду і ззаду. Колісна формула не змінилася - 6х4. На всіх колесах, як і раніше, встановлені барабанні гальмівні механізми з пневмоприводом. На дорогах з твердим покриттям (з навантаженим напівпричепом) модернізований автомобіль здатний розганятися до 90 км / год. Також відзначимо, що він без проблем долає підйоми з кутом в 10 градусів, а його зовнішній габаритний радіус повороту не виходить за рамки 10,7 метра. Уже в базі тягач отримує: противотуманки, рульове управління RBL, гідропідсилювач керма, трехщеточний склоочисник, поліпшені сонцезахисні козирки, регульовану рульову колонку, сидіння водія з регулюваннями і пневмопідвіскою, панель приладів з покриттям антивідблиску, два акумулятора на 190 А * год кожен, 28- вольта генератор, а також паливний бак на 350 літрів.
За час свого існування Камський автомобільний завод випустив чимало дійсно вдалих автомобілів, які стали справжньою гордістю російського автопрому. До їх числа можна сміливо віднести і сідельний тягач останнього покоління КамАЗ-65116.
Популярність електромобілів росте з кожним днем |
Малогабаритні трактори |
Газові форсунки. Від чого залежить функціональність і ефективність? Симптом ... |
Законодавче поле і юридичні норми для ООО |
В чому полягає якісне відновлення двигуна? |
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.